ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Figure 1.2 shows the main elements in a marketing system.
● სურათი 1.2 თანამედროვე მარკეტინგული სისტემის ძირითად ელემენტებს გვიჩვენებს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
It must work closely with marketing partners both inside the company and throughout its marketing system.
მათ მჭიდროდ უნდა ითანამშრომლონ მარკეტინგულ პარტნიორებთან კომპანიის შიგნითაც და მთელ მარკეტინგულ გარემოშიც.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Partnering with Others in the Marketing System.
მარკეტინგულ სისტემაში სხვა კომპანიებთან პარტნიორობა.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
In contrast, a vertical marketing system (VMS) consists of producers, wholesalers, and retailers acting as a unified system.
ამის საპირისპიროდ კი, ვერტიკალური მარკეტინგული სისტემა (ვმს) არის განაწილების არხის სტრუქტურა, როდესაც მწარმოებლები, ბითუმად და საცალოდ მოვაჭრეები ერთიანი სისტემით მოქმედებენ.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Another channel development is the horizontal marketing system, in which two or more companies at one level join together to follow a new marketing opportunity.
სადისტრიბუციო არხის კიდევ ერთ განვითარებას წარმოადგენს ჰორიზონტალური მარკეტინგული სისტემა, რომელშიც ერთიანდება ერთ დონეზე მყოფი ორი ან რამდენიმე კომპანია ახალი მარკეტინგული შესაძლებლობების მოსაპოვებლად.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Figure 12.4 shows a multichannel marketing system.
სურათზე 12.4 მოცემულია მრავალარხიანი მარკეტინგული სისტემა.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
It should forge strong partnerships with channel members to create a marketing system that meets the needs of both the manufacturer and the partners.
ისეთი მარკეტინგული სისტემის შესაქმნელად, რომელიც მორგებულია როგორც მეწარმის, ისე პარტნიორების მოთხოვნილებებზე, მან არხის წევრებთან გრძელვადიანი პარტნიორობის ჩამოყალიბებაზე უნდა იზრუნოს.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Truly sustainable marketing requires a smooth-functioning marketing system in which consumers, companies, public policymakers, and others work together to ensure socially and environmentally responsible marketing actions.
ჭეშმარიტად მდგრადი მარკეტინგი მოითხოვს კარგად ფუნქციონირებად მარკეტინგულ სისტემას, რომელშიც მომხმარებლები, კომპანიები, სამოქალაქო საზოგადოება და, ერთი სიტყვით, ყველა ერთად შრომობს გარემოსადმი პასუხისმგებლობით აღსავსე მარკეტინგული ღონისძიებებით.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Unfortunately, however, the marketing system doesn’t always work smoothly.
თუმცა, სამწუხაროდ, მარკეტინგული სისტემა ყოველთვის გამართულად არ მუშაობს.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Consumers have many concerns about how well the American marketing system serves their interests.
მომხმარებლებს ბევრი პრეტენზია აქვთ იმასთან დაკავშირებით, როგორ იცავს მარკეტინგის სისტემა მათ ინტერესებს.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Many critics charge that the American marketing system causes prices to be higher than they would be under more “sensible” systems.
ბევრი კრიტიკოსი ამტკიცებს, რომ ამერიკული მარკეტინგული სისტემა განაპირობებს იმაზე მაღალი ფასების დაწესებას, ვიდრე მგრძნობიარე“ სისტემის პირობებში შეიძლებოდა ჰქონოდა.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Finally, the American marketing system has been accused of poorly serving disadvantaged consumers.
საბოლოოდ, რასაც ამერიკის მარკეტინგის სისტემას საყვედურობენ, სოციალურად დაუცველი მომხმარებლის ცუდი მომსახურებაა.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
The American marketing system has been accused of adding to several “evils” in American society at large, such as creating too much materialism, too few social goods, and a glut of cultural pollution.
ამერიკულ მარკეტინგულ სისტემას სდებენ ბრალს იმაში, რომ ამერიკულ საზოგადოებას, როგორც მთლიანს, რამდენიმე დამატებით „ბოროტებას“ სთავაზობს, მაგალითად, მეტისმეტი მატერიალიზმის ხელშეწყობას, საზოგადოებრივი საქონლის სიმცირესა და კულტურის „დაბინძურებას“.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Critics have charged that the marketing system urges too much interest in material possessions, and America’s love affair with worldly possessions is not sustainable.
კრიტიკოსები ამტკიცებენ, რომ მარკეტინგული სისტემა მეტისმეტ ინტერესს აღვივებს მატერიალური საკუთრების მიმართ, და რომ ამერიკის ლტოლვა მსოფლიო კეთილდღეობისთვის არ არის მდგრადი.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Critics charge the marketing system with creating cultural pollution.
კრიტიკოსები მარკეტინგის სისტემას კულტურულ დაბინძურებაშიც სდებენ ბრალს.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Whereas consumerists consider whether the marketing system is efficiently serving consumer wants, environmentalists are concerned with marketing’s effects on the environment and the environmental costs of serving consumer needs and wants.
მაშინ, როცა კონსუმერისტები იმაზე მსჯელობენ, ემსახურება თუ არა ეფექტიანად მარკეტინგის სისტემა მომხმარებლის მოთხოვნებსა და სურვილებს, ენვაირონმენტალისტების მთავარი საზრუნავი ისაა, როგორ მოქმედებს მარკეტინგი გარემოზე და რა საზღაურს იხდის გარემო მომხმარებლის მოთხოვნებისა და სურვილების დაკმაყოფილების სანაცვლოდ.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Under the sustainable marketing concept, a company’s marketing should support the best long-run performance of the marketing system.
მდგრადი მარკეტინგის ძირითადი პრინციპის თანახმად, კომპანიის მარკეტინგულმა გუნდმა აუცილებელია ხელი შეუწყოს მარკეტინგული სისტემის გამართულ ფუნქციონირებას გრძელვადიან პერსპექტივაში.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Truly sustainable marketing requires a smooth-functioning marketing system in which consumers, companies, public policymakers, and others work together to ensure responsible marketing actions.
რეალურად მდგრადი მარკეტინგი ვერ იარსებებს კარგად მომუშავე მარკეტინგული სისტემის გარეშე, სადაც მომხმარებლები, კომპანიები, პოლიტიკის შემმუშავებლები და სხვები ერთად მუშაობენ პასუხისმგებლობის მქონე მარკეტინგული ღონისძიებების უზრუნველყოფის მიზნით.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Concerns about the marketing system have led to citizen action movements.
მარკეტინგული სისტემით დაინტერესებამ სამოქალაქო მოძრაობებს ჩაუყარა საფუძველი.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Under the sustainable marketing concept, a company’s marketing should support the best long-run performance of the marketing system.
მდგრადი მარკეტინგის კონცეფციის თანახმად, კომპანიის მარკეტინგული გუნდი ვალდებულია ხელი შეუწყოს მარკეტინგული სისტემის გამართულ ფუნქციონირებას გრძელვადიან პერსპექტივაში.