ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
The marketing system’s goal, - the environmentalists assert, - should not be to maximize consumption, consumer choice, or consumer satisfaction but rather maximize life quality.
მარკეტინგული სისტემის მიზანი, – აცხადებენ ენვაირონმენტალისტები – არა მოხმარების, სამომხმარებლო არჩევანის ან მომხმარებლის კმაყოფილებაა, არამედ ცხოვრების ხარისხის მაქსიმიზაცია.