ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Vertical Marketing Systems.
ვერტიკალური მარკეტინგული სისტემა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
One of the biggest channel developments over the years has been the emergence of vertical marketing systems that provide channel leadership.
სადისტრიბუციო არხის გამოკვეთილი განვითარების ერთ-ერთ მაჩვენებელს ვერტიკალური მარკეტინგული სისტემის წარმოქმნა წარმოადგენს, რომელსაც არხის ხელმძღვანელობა უზრუნველყოფს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Horizontal Marketing Systems.
ჰორიზონტალური მარკეტინგული სისტემა.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Three of the most important trends are the growth of vertical, horizontal, and multichannel marketing systems.
ამ სფეროში სამი ყველაზე მნიშვნელოვანი ტენდენციაა: ვერტიკალური, ჰორიზონტალური და ჰიბრიდული მარკეტინგული სისტემების ზრდა.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
The rise of huge mass merchandisers and specialty superstores, the formation of vertical marketing systems, and a rash of retail mergers and acquisitions have created a core of superpower megaretailers.
მეგა საცალო მოვაჭრეების შექმნა უზარმაზარი დაბალი ფასებით მოვაჭრეებისა და სპეციალიზებული სუპერმაღაზიების აღმოცენებამ, ვერტიკალურად ინტეგრირებული მარკეტინგული სისტემების ჩამოყალიბებამ და საცალო მოვაჭრეების კონვერგენციის პროცესებმა განაპირობა.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Clearly, better marketing systems must be built to service disadvantaged consumers.
აშკარაა, რომ სოციალურად დაუცველი მოსახლეობისთვის უკეთესი მარკეტინგული სისტემები უნდა შეიქმნას.