ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Should cigarette marketers continue to use marketing tactics that are restricted in one country in other countries where they are not?
უნდა განაგრძონ თუ არა მარკეტოლოგებმა იმ მარკეტინგული ტაქტიკის გამოყენება ერთ ქვეყანაში, რაც აკრძალულია მეორეში?
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Companies can also test new products using simulated test markets, in which researchers measure consumer responses to new products and marketing tactics in laboratory stores or simulated shopping environments.
კომპანიებს ახალი პროდუქტების შემოწმება ასევე შეუძლიათ სიმულირებად ტესტ-ბაზრების მეშვეობით. ასეთ შემთხვევაში მკვლევრები ლაბორატორიებსა და სიმულირებად გარემოში ახალი პროდუქტებისა და მარკეტინგული სტრატეგიების ეფექტიანობას მომხმარებელთა პასუხების მიხედვით ამოწმებენ.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
In the third section, we analyze the financial implications of various marketing tactics.
მესამე ნაწილში მოვახდენთ სხვადასხვა მარკეტინგული ტაქტიკის ფინანსური შედეგების ანალიზს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
For example, production schedules need to be developed and marketing tactics need to be planned.
მაგალითად, წარმოების გრაფიკის შედგენისათვის ან მარკეტინგული ტაქტიკის დაგეგმვისათვის.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
In the next section, we discuss methods for analyzing the impact of various marketing tactics.
შემდეგ ნაწილში განვიხილავთ სხვადასხვა მარკეტინგული ტაქტიკის შედეგების შემაფასებელ მეთოდებს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Financial Analysis of Marketing Tactics.
მარკეტინგული ტაქტიკის ფინანსური ანალიზი.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Thus, ConnectPhone wants to explore new marketing tactics to help grow the market for this product and increase sales for the company.
ამრიგად, ქონექთფოუნს სურს ახალი მარკეტინგული ტაქტიკის დაგეგმვა იმისათვის, რომ შეძლოს ამ პროდუქტის გაყიდვების გაზრდა.