მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Although most regulations regarding marketing to children are limited to children ages 12 and younger, the current IWG guidelines include children up to 17 years old and propose restrictions on food marketing targeted to children.
მიუხედავად იმისა, რომ ბავშვთა პროდუქტების მარკეტინგთან დაკავშირებული წესებისა და კანონების უმეტესობა მხოლოდ 12 წლისა და უმცროსი ასაკისთვისაა შედგენილი, სამუშაო ჯგუფის ინსტრუქციები 17 წლამდე ასაკობრივ ჯგუფს მოიცავდა. სამუშაო ჯგუფმა შეიმუშავა შეზღუდვები ბავშვებისათვის განკუთვნილი საკვების მარკეტინგის თაობაზე.