ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Under this mandate, a few years back, the Tide marketing team decided that it needed a new message for the brand.
ამ კუთხით, ტაიდის მარკეტინგის გუნდმა გადაწყვიტა ბრენდისათვის ახალი მესიჯი შეექმნა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
It allows a dialogue between the marketing team and the consumer, and messages can be altered depending on the consumer’s response.
იგი საშუალებას იძლევა, დიალოგი გაიმართოს მარკეტინგის გუნდსა და მომხმარებელს შორის, ხოლო შეტყობინებები მომხმარებელთა რეაქციის მიხედვით შეიცვალოს.