ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
Such teams might include experts from any area or level of the selling firm—sales, marketing, technical and support services, R&D, engineering, operations, finance, and others.
ასეთ გუნდში შესაძლოა შედიოდნენ გამყიდველი ფირმის ექსპერტები ნებისმიერი სფეროდან საკუთრივ გაყიდვების პერსონალი, მარკეტინგის, ტექნიკური და მხარდაჭერის მომსახურების, კვლევის და განვითარების განყოფილების, საინჟინრო, საოპერაციო, ფინანსების და სხვა სფეროების წარმომადგენლები.