მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Such teams might include experts from any area or level of the selling firm—sales, marketing, technical and support services, R&D, engineering, operations, finance, and others.
ასეთ გუნდში შესაძლოა შედიოდნენ გამყიდველი ფირმის ექსპერტები ნებისმიერი სფეროდან საკუთრივ გაყიდვების პერსონალი, მარკეტინგის, ტექნიკური და მხარდაჭერის მომსახურების, კვლევის და განვითარების განყოფილების, საინჟინრო, საოპერაციო, ფინანსების და სხვა სფეროების წარმომადგენლები.