ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
In building customer and partner relationships, they must harness marketing technology, take advantage of global opportunities, and ensure that they act in an ethical and socially responsible way.
მყიდველებთან და პარტნიორებთან ურთიერთობების შექმნაზე, მარკეტინგული ტექნოლოგიების გამოყენებასა და ეთიკურ-სოციალური პასუხისმგებლობით მოქმედებაზე.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
As a result of the recent explosion of marketing technology, companies can now obtain great quantities of information, sometimes even too much.
მარკეტინგული საშუალებების ბოლოდროინდელი ინტენსიური განვითარების შედეგად, დღეს კომპანიები დიდი მოცულობის ინფორმაციას ფლობენ, ხანდახან საკმაოდ ბევრსაც კი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
End-of-chapter features help to summarize important chapter concepts and highlight important themes, such as marketing and the economy, marketing technology, ethics, and financial marketing analysis.
თავის ბოლოს მოცემული მასალა კი ხელს უწყობს მათ, შეაჯამონ თავში მოცემული მნიშვნელოვანი ცნებები და ხაზი გაუსვან ისეთ მნიშვნელოვან თემებს, როგორებიცაა: მარკეტინგი და ეკონომიკა, მარკეტინგული ტექნოლოგიები, ეთიკა და ფინანსური მარკეტინგის ანალიზი.