ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საქართველოს საკანონმდებლო მაცნე | ევროპარლამენტისა და საბჭოს 2002 წლის 12 ივლისის დირექტივა
Other forms of direct marketing that are more costly for the sender and impose no financial costs on subscribers and users, such as person-to-person voice telephony calls, may justify the maintenance of a system giving subscribers or users the possibility to indicate that they do not want to receive such calls.
პირდაპირი მარკეტინგის სხვა ფორმები, როგორიცაა პირიდან-პირზე ხმოვანი სატელეფონო ზარები, რომლებიც გამგზავნს უფრო ძვირი უჯდება და არანაირ ფინანსურ ვალდებულებას არ აკისრებს აბონენტსა და მომხმარებელს, ერთგვარად ამართლებს ისეთი სისტემურ მომსახურებას, რომელიც საშუალებას აძლევს აბონენტებს ან მომხმარებლებს მიუთითონ, რომ მათ არ სურთ ასეთი ზარების მიღება.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
It calls for sustainable marketing, socially and environmentally responsible marketing that meets the present needs of consumers and businesses while also preserving or enhancing the ability of future generations to meet their needs.
იგი მოიხმობს მდგრად მარკეტინგს – სოციალური და გარემოსდაცვითი პასუხისმგებლობით აღსავსე მარკეტინგს, რომელიც აკმაყოფილებს მომხმარებელთა და კომპანიების მიმდინარე მოთხოვნილებებს და ამავე დროს ინარჩუნებს ან/და აუმჯობესებს გარემოს მომავალი თაობებისათვის.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Says one analyst, “no image remake can fully succeed until Cadillac comes up with more stylish models and marketing that can attract younger buyers.”
ერთ-ერთი ანალიტიკოსის აზრით, „ვერანაირი იმიჯის შეცვლა ვერ მოიტანს წარმატებას მანამ, სანამ კადილაკი მანქანის მოდელებს უფრო დახვეწილს და მოდურს არ გახდის.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
A company’s marketing environment consists of the actors and forces outside marketing that affect marketing management’s ability to build and maintain successful relationships with target customers.
კომპანიის მარკეტინგული გარემო მოიცავს გარე მონაწილეებსა და ძალებს, რომლებიც გავლენას ახდენენ მარკეტინგის მართვის უნარზე, ააგოს და შეინარჩუნოს წარმატებული ურთიერთობები მიზნობრივ მყიდველებთან.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Although funeral homes and cemeteries have long urged customers to prepurchase funeral services before they are needed, it’s the new marketing that is drawing criticism.
თუმცა, მრავალი დამკრძალავი ბიურო და სასაფლაოს ადმინისტრაცია მოუწოდებს მომხმარებლებს, წინასწარ შეიძინონ სასაფლაოები. ახალი მარკეტინგი კრიტიკას იწვევს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Although we discussed global topics in each previous chapter—it’s difficult to find an area of marketing that doesn’t contain at least some international applications.
მიუხედავად იმისა, რომ წინა თავებში განვიხილეთ გლობალური საკითხები - ძნელია მარკეტინგის ისეთი სფეროს პოვნა, რომელიც გარკვეული ოდენობით არ მოიცავს საერთაშორისო მასშტაბით გამოყენებად საკითხებს.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
What steps have enlightened companies taken to carry out socially responsible and ethical marketing that creates sustainable value for both individual customers and society as a whole?
რა ნაბიჯებს დგამენ წარმატებული კომპანიები სოციალური და ეთიკური მარკეტინგის წარმოების მიზნით, რომელიც მდგრად სარგებლობას მოუტანს როგორც მომხმარებლებს, ისე მთელ საზოგადოებას?
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
This aspiration gap results at least partly from a barrage of marketing that encourages people to focus on the acquisition and consumption of goods.
სურვილების ეს ნაპრალი, ნაწილობრივ მაინც, იმ მარკეტინგული ზვავის შედეგია, რომელიც ხალხს საქონლის შეძენა-მოხმარებაზე კონცენტრირებისკენ უბიძგებს.