ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საბანკო საქმე | ბანკები და საბანკო საქმე
The more money a bank spends on Marketing, the more customers it will attract.
რაც უფრო მეტ ფულს დახარჯავს ბანკი მარკეტინგზე, მით უფრო მეტ კლიენტს მიიზიდავს იგი.
2.
ჰარვარდის ბიზნეს სკოლა | საჰაერო ბრძოლა ევროპის გამო: რაიანეარი (C)
In its marketing, the company emphasized its low fares and the Virgin name.
თავის სამარკეტინგო კამპანიაში კომპანია ხაზს უსვამდა თავის დაბალ ტარიფებსა და „ვერჯინის“ სახელს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Through concentrated marketing, the firm achieves a strong market position because of its greater knowledge of consumer needs in the niches it serves and the special reputation it acquires.
კონცენტრირებული მარკეტინგის მეშვეობით კომპანია საკმაოდ ძლიერ პოზიციას აღწევს ბაზარზე, ვინაიდან მას კარგად აქვს შესწავლილი შერჩეული საბაზრო ნიშის წარმომადგენლების საჭიროებები და შესაბამისი რეპუტაციაც გააჩნია.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Thus, in target marketing, the issue is not really who is targeted but rather how and for what.
ამრიგად, მიზნობრივი მარკეტინგის დროს მთავარია არა ის, თუ ვინ არის სამიზნე, არამედ როგორი სამიზნეა.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
For consumer marketing, the major segmentation variables are geographic, demographic, psychographic, and behavioral.
სამომხმარებლო ბაზრის სეგმენტაციის ძირითადი ფაქტორებია — გეოგრაფიული, დემოგრაფიული, ფსიქოგრაფიული და ქცევითი.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
In services marketing, the service provider is the product.
მომსახურებათა მარკეტინგის სფეროში თვით მომსახურების მომწოდებელია პროდუქტი.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
If the product passes both the concept test and the product test, the next step is test marketing, the stage at which the product and its proposed marketing program are introduced into realistic market settings.
თუ პროდუქტი გაივლის როგორც კონცეფციის ეტაპებს, ისე სავალდებულო ტესტს, ტარდება ტესტ-მარკეტინგი. ამ ეტაპზე პროდუქტი და მისი მარკეტინგული პროგრამა რეალურ საბაზრო პირობებშია შეთავაზებული.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
In consumer marketing, the customer database might contain a customer’s geographic data (address, region), demographic data (e.g., age, income, family members, birthdays), psychographic data (activities, interests, and opinions), and buying behaviour (buying preferences and the recency, frequency, and monetary value [RFM] of past purchases).
სამომხმარებლო მარკეტინგში კლიენტების მონაცემთა ბაზა შესაძლოა შეიცავდეს მომხმარებლების გეოგრაფიულ (მისამართი, რეგიონი), დემოგრაფიულ (მაგ., ასაკი, შემოსავალი, ოჯახის წევრები, დაბადების დღეები), ფსიქოგრაფიულ მონაცემებს (საქმიანობა, ინტერესები და აზრები) და ყიდვის ქცევებს (რას ანიჭებს უპირატესობას და რამდენად ხშირად ყიდულობს გარკვეულ პროდუქტს, რა იყო ნაყიდი პროდუქციის ფულადი ღირებულება).
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
In B-to-B marketing, the customer profile might contain the products and services the customer has bought, past volumes and prices, key contacts, competing suppliers, the status of current contracts, estimated future spending, and competitive strengths and weaknesses in selling and servicing the account.
ბი-თუ-ბი მარკეტინგში მომხმარებლის პროფილი შესაძლოა მოიცავდეს იმ პროდუქტებსა და მომსახურებას, რომლებიც მომხმარებელმა შეიძინა, მის რაოდენობასა და ფასებს, ძირითად საკონტაქტო პირებს, ერთმანეთის კონკურენტ მომწოდებლებს, არსებული კონტრაქტების სტატუსს, სამომავლო ხარჯების გათვლებს და გაყიდვებისა და ანგარიშთა მომსახურების ძლიერ და სუსტ მხარეებს.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Finally, online marketers use viral marketing, the Internet version of word-of-mouth marketing.
დაბოლოს, ონლაინმარკეტოლოგები იყენებენ ე.წ. ვირუსისმაგვარ მარკეტინგს სოციალური ქსელების მეშვეობით, რაც ინფორმაციის სიტყვიერად გაცვლა-გამოცვლის ინტერნეტვერსიაა.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Direct-mail marketing, the largest form of direct marketing, consists of the company sending an offer, announcement, reminder, or other item to a person at a specific address.
ფოსტით განხორციელებული მარკეტინგი პირდაპირი მარკეტინგის ყველაზე დიდი ფორმაა, რომელიც მოიცავს კომპანიის მიერ შეთავაზების, განცხადების, შეხსენების ან სხვა სახის ინფორმაციის გაგზავნას ადამიანისათვის კონკრეტულ მისამართზე.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Forms of online promotion include online display advertising, search-related advertising, content sponsorships, and viral marketing, the Internet version of word-of-mouth marketing.
ონლაინრეკლამის ფორმები მოიცავს ონლაინსივრცეში სარეკლამო განცხადებების მოთავსებას, რეკლამის ძიების პროფილის მიხედვით, ერთი რეკლამის გამავრცელებლის მიერ დასპონსორებულ რეკლამას და ე.წ. ვირუსულ რეკლამას, რომელიც ნაამბობით ინფორმაციის გავრცელების ელექტრონული ვარიანტია.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
According to the principle of customer-value marketing, the company should put most of its resources into customer-value-building marketing investments.
მომხმარებლისთვის ფასეულობის მიწოდებაზე ორიენტირებული მარკეტინგის პრინციპის თანახმად, კომპანიამ თავისი რესურსების უმეტესობა მომხმარებლისთვის ფასეულობის მიწოდებას უნდა მოახმაროს და ამაში ჩადოს ინვესტიცია.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Lower sales translated into lower variable costs associated with marketing the product.
დაბალი გაყიდვებით განპირობებული იყო გაყიდვების ხარჯის ცვლადი კომპონენტის უფრო დაბალი მაჩვენებელი.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Operating expenses include marketing and other expenses not directly related to marketing the product, such as indirect overhead assigned to this product.
საოპერაციო ხარჯები მოიცავს მარკეტინგულ და სხვა სახის ხარჯებს, რომლებიც პირდაპირ არ არის დაკავშირებული პროდუქტის გამოშვებასთან, როგორიცაა ამ პროდუქტზე გადანაწილებული არაპირდაპირი ზედნადები ხარჯები.