ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Direct marketing has grown rapidly in business-to-business marketing, partly in response to the ever-increasing costs of marketing through the sales force.
პირდაპირი მარკეტინგის გამოყენება სწრაფად გადაიზარდა ბი-თუ-ბი მარკეტინგში, რაც ნაწილობრივ გამოწვეულია გაყიდვების პერსონალის მიერ წარმოებული მარკეტინგთან დაკავშირებული მაღალი ხარჯებით.