ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საბანკო საქმე | ბანკები და საბანკო საქმე
• decide how much to spend on marketing to attract savers and borrowers to your bank
• გადაწყვეტა, რამდენი დაიხარჯოს მარკეტინგზე თქვენს ბანკში ფულის დამზოგველთა და სესხის ამღებთა მოსაზიდად
2.
კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი III, გლობალიზაციის გააზრება
Product is developed for various national or regional markets, tweaking marketing to take account of local differences.
პროდუქტი იქმნება სხვადასხვა ეროვნული თუ რეგიონული ბაზრისთვის და მარკეტინგის განყოფილებას ევალება გაითვალისწინოს ადგილობრივი თავისებურებები.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Even the once-stodgy U.S. Postal Service has developed innovative marketing to sell commemorative stamps, promote its priority mail services, and lift its image as a contemporary and competitive organization.
აშშ-ის სახელმწიფო საფოსტო სააგენტომ მიმართა ნოვატორულ მარკეტინგს, გაეყიდა სამახსოვრო მარკები, მოეხდინა საფოსტო მომსახურებების სტიმულირება და აემაღლებინა თავისი, როგორც თანამედროვე და კონკურენტუნარიანი ორგანიზაციის, იმიჯი.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა
As when selling to final buyers, firms marketing to business customers must build profitable relationships with business customers by creating superior customer value.
იმ კომპანიებმა და ორგანიზაციებმა, რომლებიც საკუთარი პროდუქციის მარკეტინგს ბიზნესკლიენტებისათვის აწარმოებენ, მომგებიანი ურთიერთობები უნდა დაამყარონ მათთან უმაღლესი დონის ფასეულობათა შექმნით.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
In total, the drug industry spends about $20 billion per year marketing to health professionals.
საერთო ჯამში, წამლების ინდუსტრია დაახლოებით 20 მილიარდ აშშ დოლარს იხდის წელიწადში იმისათვის, რომ აწარმოოს პროდუქციის მარკეტინგი ჯანდაცვის სფეროს მუშაკებისათვის.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Companies marketing to mature consumers usually employ positive images and appeals.
ის კომპანიები, რომლებიც მარკეტინგს შედარებით მოწიფული სეგმენტისათვის ახორციელებენ, როგორც წესი, ცდილობენ, მათ დადებითი იმიჯი შეუქმნან.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
For example, Harley-Davidson has traditionally targeted its product design and marketing to a bread-and-butter market of males between 35 and 55 years old.
მაგალითად, ჰარლი-დევიდსონმა თავისი პროდუქციის დიზაინი და მარკეტინგი თავდაპირველად 25-55 წლის მამაკაცების ბაზრისკენ მიმართა.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
In marketing to women, Harley-Davidson is staying true to its tough, road-tested image.
ქალებისათვის განკუთვნილი პროდუქციის მარკეტინგისას ჰარლი-დევისონი საკუთარი იმიჯის ერთგულია.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Reminiscent of the 1970s when the FTC proposed banning advertising to children, a provision in the American Recovery and Reinvention Act of 2009 created an Interagency Working Group (IWG) on Food Marketing to Children.
1970-იანი წლების მსგავსად, როდესაც ვაჭრობის ფედერალურმა კომისიამ ბავშვებზე ორიენტირებული რეკლამების აკრძალვა დაისახა მიზნად, ამერიკის მოდერნიზებისა და ცვლილებების 2009 წლის კანონის მიხედვით შეიქმნა ბავშვებისათვის საკვები პროდუქტების მარკეტინგის საკითხებზე მომუშავე ახალი უწყებათაშორისი სამუშაო ჯგუფი.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Although most regulations regarding marketing to children are limited to children ages 12 and younger, the current IWG guidelines include children up to 17 years old and propose restrictions on food marketing targeted to children.
მიუხედავად იმისა, რომ ბავშვთა პროდუქტების მარკეტინგთან დაკავშირებული წესებისა და კანონების უმეტესობა მხოლოდ 12 წლისა და უმცროსი ასაკისთვისაა შედგენილი, სამუშაო ჯგუფის ინსტრუქციები 17 წლამდე ასაკობრივ ჯგუფს მოიცავდა. სამუშაო ჯგუფმა შეიმუშავა შეზღუდვები ბავშვებისათვის განკუთვნილი საკვების მარკეტინგის თაობაზე.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
2. What actions have food marketers taken to stem the threat of a ban on marketing to children?
2. რა ზომები მიიღეს საკვების მარკეტოლოგებმა, ბავშვებზე ორიენტირებული მარკეტინგული აქტივობების აკრძალვის საშიშროება რომ შეეჩერებინათ?
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
People ranging from presidents, entertainers, and sports figures to professionals such as doctors, lawyers, and architects use person marketing to build their reputations.
ნებისმიერი ადამიანი – პრეზიდენტი თუ მსახიობი, სპორტსმენი თუ ექიმი, იურისტი ან არქიტექტორი იყენებს პერსონალურ მარკეტინგს რეპუტაციის შესაქმნელად.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Just like manufacturing businesses, good service firms use marketing to position themselves strongly in chosen target markets.
მწარმოებელი კომპანიების მსგავსად, მომსახურების კომპანიები მარკეტინგს იმისათვის იყენებენ, რომ შერჩეულ სამიზნე ბაზარზე მძლავრად მოახდინონ თავიანთი თავის პოზიციონირება.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Services marketing strategy calls not only for external marketing but also for internal marketing to motivate employees and interactive marketing to create service delivery skills among service providers.
მომსახურების მარკეტინგული სტრატეგია მოიცავს არა მარტო გარე, არამედ შიდა მარკეტინგსაც, რათა თანამშრომლების მოტივირება მოახდინოს და აგრეთვე ინტერაქტიურ მარკეტინგს, რათა მიმწოდებლების მომსახურების უნარ-ჩვევები გააუმჯობესოს.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Facing decreasing demand as more Americans choose cremation, cemeteries across the country are marketing to the living in hopes they will become customers in the future.
ვინაიდან დღეს მრავალი ამერიკელი სიკვდილის შემდეგ კრემაციას ამჯობინებს, სასაფლაოებზე მოთხოვნა შემცირდა და ამ ბიზნესის წარმომადგენლები ისეთ მარკეტინგს ახორციელებენ, რომელიც მათ კლიენტურაზე დადებით გავლენას მოახდენს.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Similarly, Verizon spent $100 million to introduce the Droid smart phone, and Microsoft spent $100 million or more on marketing to introduce its Bing search engine.
ასევე, ვერიზონს 100 მილიონი აშშ დოლარი დასჭირდა იმისათვის, რომ დროიდის ტელეფონები გაეცნო საზოგადოებისათვის, ხოლო მაიკროსოფტის 100 მილიონ აშშ დოლარზე მეტი – საძიებო სისტემა ბინგის მარკეტინგულ ღონისძიებებზე.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Figure 12.1A shows three manufacturers, each using direct marketing to reach three customers.
სურათზე 12.1ა წარმოდგენილია სამი მეწარმე. თითოეული მათგანი სამ მყიდველთან მისაახლოებლად პირდაპირ მარკეტინგს იყენებს.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Companies selling perishable products may require more direct marketing to avoid delays and too much handling.
კომპანიას, რომელიც მალფუჭებად პროდუქტს ყიდის, დადგენილი დროის გადაცდენისა და ზედმეტი ტრანსპორტირების თავიდან ასაცილებლად უფრო პირდაპირი მარკეტინგის გამოყენება სჭირდება.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
We’ve thoroughly revised the fourteenth edition of Principles of Marketing to reflect the major trends and forces impacting marketing in this era of customer value and relationships.
მარკეტინგის პრინციპების მე-14 გამოცემა დაკვირვებით გადავახალისეთ და შევეცადეთ, მასში აგვესახა ის ძირითადი ტენდენციები, რომლებიც ზემოქმედებენ მარკეტინგზე დღევანდელ, მომხმარებელთა ღირებულებებისა და ურთიერთობების ეპოქაში.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Marketers use outbound telephone marketing to sell directly to consumers and businesses.
მარკეტოლოგები მიმართავენ გამავალი სატელეფონო ზარებით მარკეტინგს, რომ პროდუქცია პირდაპირ მიჰყიდონ მომხმარებელსა და კომპანიებს.