მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Using database marketing, today’s marketers can target small groups or individual customers, tailor offers to individual needs, and promote these offers through personalized communications.
მონაცემთა ბაზების მარკეტინგის გამოყენებით დღევანდელ მარკეტოლოგებს შეუძლიათ მთელი ძალისხმევა მცირე ჯგუფებისა და ინდივიდუალური მომხმარებლებისადმი მიმართონ, კონკრეტულ საჭიროებებს მოარგონ შეთავაზებები და პერსონალური საკომუნიკაციო არხებით გაუშვან მათი რეკლამა.