ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი IV, პოპულარული მუსიკა
Marketing and community merge here and street credibility becomes both a marketing tool and a commitment to a social sector and to ‘being real’.
მარკეტინგი და საზოგადოება აქ ერთმანეთს ერწყმის და ქუჩის დამაჯერებლობა ხდება როგორც გასაღების იარაღი, ასევე სოციალური სექტორის ვალდებულება და „რეალურობა“.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Increasingly, marketers are viewing information not only as an input for making better decisions but also as an important strategic asset and marketing tool.
სულ უფრო ხშირად მარკეტოლოგები ინფორმაციას განიხილავენ არა მხოლოდ უკეთესი გადაწყვეტილების მიღების აუცილებელ პირობად, არამედ როგორც მნიშვნელოვან სტრატეგიულ აქტივსა და მარკეტინგულ იარაღს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
We will dig deeper into online social networks as a marketing tool in Chapter 17.
ონლაინსოციალური ქსელების, როგორც მარკეტინგული იარაღის საკითხს მე-17 თავში ჩავუღრმავდებით.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Traditionally, the primary function of the package was to hold and protect the product. In recent times, however, numerous factors have made packaging an important marketing tool as well.
ტრადიციულად, შეფუთვის მთავარი ფუნქცია პროდუქტის შენახვა და დაცვა იყო, ბოლო ხანებში კი სხვადასხვა ფაქტორმა მნიშვნელოვან მარკეტინგულ საშუალებად ჩამოაყალიბა.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
The proper focus of marketing is building customer equity, with brand management serving as a major marketing tool.
მარკეტინგში ძირითადი ყურადღება მომხმარებლის კაპიტალის შექმნას ენიჭება, რომელშიც ბრენდის მენეჯმენტი ერთ-ერთი მთავარი იარაღია.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
As a marketing tool, blogs offer some advantages.
ბლოგები, როგორც მარკეტინგული საშუალება, გარკვეულ უპირატესობებს გვთავაზობენ.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
E-mail is an important and growing online marketing tool.
ელექტრონული ფოსტა მნიშვნელოვანი და განვითარებადი მარკეტინგული საშუალებაა.