მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Such customer-driven marketing usually works well when a clear need exists and when customers know what they want.
ასეთი, მომხმარებელზე ორიენტირებული მარკეტინგი, ჩვეულებრივ, კარგად მუშაობს, როდესაც არსებობს ნამდვილი მოთხოვნილება და მყიდველებმა იციან, რა სურთ.