ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Such customer-driven marketing usually works well when a clear need exists and when customers know what they want.
ასეთი, მომხმარებელზე ორიენტირებული მარკეტინგი, ჩვეულებრივ, კარგად მუშაობს, როდესაც არსებობს ნამდვილი მოთხოვნილება და მყიდველებმა იციან, რა სურთ.