მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
“The Great Save is a way for Target to offer our guests exceptional deals on everyday essentials—a treasure-hunt experience with a variety of exciting designer brands,” says a Target marketing vice president.
„დიადი დაზოგვა“ ის საშუალებაა, რომლის მეშვეობითაც თარგეთი მომხმარებლებს ყოველდღიური მოხმარების პროდუქციაზე განსაკუთრებულ ფასდაკლებებს სთავაზობს. — „ეს საგანძურის ძიებას ჰგავს, – აცხადებს მარკეტინგის ვიცე-პრეზიდენტი.