ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
“The Great Save is a way for Target to offer our guests exceptional deals on everyday essentials—a treasure-hunt experience with a variety of exciting designer brands,” says a Target marketing vice president.
„დიადი დაზოგვა“ ის საშუალებაა, რომლის მეშვეობითაც თარგეთი მომხმარებლებს ყოველდღიური მოხმარების პროდუქციაზე განსაკუთრებულ ფასდაკლებებს სთავაზობს. — „ეს საგანძურის ძიებას ჰგავს, – აცხადებს მარკეტინგის ვიცე-პრეზიდენტი.