ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Adds Aaron Magness, Zappos’ director of business development and brand marketing, “We decided if we can put all the money possible into our customer service, word of mouth will work in our favor.”
ზაპოსის ბიზნესგანვითარებისა და ბრენდის მარკეტინგის დირექტორი აარონ მაგნესი კი ამატებს: „ჩვენ გადავწყვიტეთ, მთელი თანხა მიგვემართა სრულყოფილი მომსახურების შესაქმნელად, რაც ჩვენი კომპანიისათვის სასარგებლო სიტყვიერ მარკეტინგს წარმოშობდა“.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Says Pepsi’s director of marketing, “We want people to be aware that every time you drink a Pepsi you are actually supporting the Pepsi Refresh Project and ideas that are going to move this country forward”.
პეპსის მარკეტინგის განყოფილების ხელმძღვანელი ამბობს: „ჩვენ გვინდა ადამიანებმა იცოდნენ, რომ ყოველთვის, როდესაც პეპსის სვამენ, თავისი წვლილი შეაქვთ პეპსი რეფრეშის პროექტში და ეს არის იდეების ერთობლიობა, რომელიც ჩვენ ქვეყანას წინ წასწევს“.