ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
The world appears to be coming full circle—from the good old days when customers were treated as individuals to mass marketing when nobody knew your name and then back again.
საქმე ისე მიდის, რომ მთელი მსოფლიო ერთ წრედ იკვრება — დაწყებული ძველი დროიდან, როდესაც კლიენტებს ისე ეპყრობოდნენ, როგორც ინდივიდუალურ ადამიანებს, შემდეგ გადავიდნენ მასობრივ მარკეტინგზე, როდესაც არავინ იცის თქვენი სახელი და ბოლოს – ისევ ინდივიდუალური მარკეტინგი.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
• Hyundai hit the accelerator on marketing when the slow economy caused rivals to throttle down, making it the world’s fastest growing major car company.
მოახერხა ჰიუნდაიმ სუსტი ეკონომიკის პირობებში წარმატების მიღწევა, რამაც გამოიწვია კონკურენტების ჩაძირვა და შედეგად მისი მსოფლიოში ყველაზე სწრაფად მზარდი საავტომობილო კომპანიად გამოცხადება;