მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
For example, Mary Kay spends most of its promotion funds on personal selling and direct marketing, whereas competitor CoverGirl spends heavily on consumer advertising.
მაგალითად, მერი ქეი სტიმულირების თანხების უმეტეს ნაწილს პირად გაყიდვებსა და პირდაპირ მარკეტინგზე ხარჯავს, ხოლო მისი კონკურენტი ქოვერ-გერლი – მომხმარებლებზე გათვლილ რეკლამაზე.