ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
For example, Mary Kay spends most of its promotion funds on personal selling and direct marketing, whereas competitor CoverGirl spends heavily on consumer advertising.
მაგალითად, მერი ქეი სტიმულირების თანხების უმეტეს ნაწილს პირად გაყიდვებსა და პირდაპირ მარკეტინგზე ხარჯავს, ხოლო მისი კონკურენტი ქოვერ-გერლი – მომხმარებლებზე გათვლილ რეკლამაზე.