ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საქართველოს საკანონმდებლო მაცნე | ევროპარლამენტისა და საბჭოს 2002 წლის 12 ივლისის დირექტივა
In any event, the practice of sending electronic mail for the purposes of direct marketing which disguise or conceal the identity of the sender on whose behalf the communication is made, which contravene Article 6 of Directive 2000/31/EC.
ნებისმიერ შემთხვევაში, პირდაპირი მარკეტინგულის მიზნებისათვის ელექტრონული ფოსტის გაგზავნის პრაქტიკა, რომელიც ნიღბავს ან მალავს გამგზავნის ვინაობას, რომლის სახელით იგზავნება შეტყობინება, რომელიც ეწინააღმდეგება 2000/31/EC დირექტივის მე-6 მუხლს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Last year, TerraChoice Environmental Marketing, which advises companies on green positioning, reviewed claims companies made about 2,219 widely sold goods.
შარშან საკონსულტაციო კომპანია ტერაჩოის ენვაირონმენტალ მარკეტინგმა, რომელიც გარემოს დაცვასთან დაკავშირებულ რჩევებს აძლევს კომპანიებს, განიხილა კომპანიების პრეტენზიები დაახლოებით 2219 სახის საქონელთან დაკავშირებით.