მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
A company can also create joint objectives and reward systems for sales and marketing teams or appoint marketing-sales liaisons—people from marketing who “live with the sales force” and help coordinate marketing and sales force programs and efforts.
კომპანიას ასევე შეუძლია გაყიდვებისა და მარკეტინგის გუნდისათვის შეიმუშაოს საერთო მიზნები და წახალისების სისტემები, ან დანიშნოს მარკეტინგისა და გაყიდვების მეკავშირე პირები — მარკეტინგის განყოფილების წარმომადგენლები, რომლებიც იზრუნებენ მარკეტინგული და გაყიდვების პროგრამების კოორდინირებაზე.