ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საბანკო საქმე | ბანკები და საბანკო საქმე
A bank with more Marketing will have more customers, including both depositors and borrowers, as a bank with the same interest rates and less Marketing.
მეტი მარკეტინგის მქონე ბანკს მეტი კლიენტი ეყოლება, მეანაბრეთა და სესხის ამღებთა ჩათვლით, ვიდრე ისეთივე საპროცენტო განაკვეთებისა და ნაკლები მარკეტინგის მქონე ბანკს.
2.
მუზეუმის მართვა | პრომოუშენი
If marketing mission is precisely defined and if strategies are selectively implemented, marketing will remain a valuable tool.
თუკი მარკეტინგის მიერ შესასრულებელი მისია ზუსტად განისაზღვრება და მისი სტრატეგიები სელექციურად იქნება გამოყენებული, მარკეტინგი დარჩება სასარგებლო ინსტრუმენტად.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. მარკეტინგი პრაქტიკაში
We believe that marketing will be much more participatory in the next few years and we want to be at the leading edge of that.
გვწამს, რომ მარკეტინგი მომდევნო რამდენიმე წელიწადში მომხმარებლის ჩართულობის კუთხით უფრო წარმომადგენლობითი იქნება და გვსურს მოწინავე პოზიციების დამკვიდრება.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Its most ardent apostles still envision a time when the Internet and online marketing will replace magazines, newspapers, and even stores as sources for information and buying.
მისი ყველაზე აქტიური მესვეურებიც კი მიიჩნევენ, რომ ინტერნეტი და ონლაინმარკეტინგი ჩაანაცვლებს ჟურნალ-გაზეთებსა და უშუალოდ მაღაზიებსაც კი, როგორც ინფორმაციის წყაროს და ყიდვის შესაძლებლობას.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
However, for most companies, online marketing will remain just one important approach to the marketplace that works alongside other approaches in a fully integrated marketing mix.
თუმცა მრავალი კომპანიისათვის ონლაინმარკეტინგი უბრალოდ ბაზარზე წვდომის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი საშუალებაა, რომელიც სხვებთან კავშირში, სრულ მარკეტინგულ კომპლექსშია ეფექტური.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
It is “inevitable that marketing will promote overconsumption and, from this, a psychologically, as well as ecologically, unsustainable world”.
"გარდაუვალია, რომ მარკეტინგი ხელს უწყობს ჭარბ მოხმარებას და, აქედან გამომდინარე, როგორც ფსიქოლოგიურად, ისე ეკოლოგიურად, არამდგრადი სამყაროს ჩამოყალიბებას“.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Our marketing will focus on hands-free operation of multiple communication, entertainment, and information capabilities that differentiate the Sonic 1000 from its competitors.
ჩვენი მარკეტინგი ძირითადად გათვლილი იქნება ისეთ საკომუნიკაციო, გასართობ და საინფორმაციო მახასიათებლებზე, რომლებიც ტელეფონის გამოყენების საშუალებას იძლევა ისე, რომ მისი ხელში დაჭერა არ არის აუცილებელი, ეს სონიკ 1000-ს განასხვავებს მისი კონკურენტებისაგან.