მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
If the company is very small, one person might do all the research, selling, advertising, customer service, and other marketing work.
პატარა კომპანიებში ყოველივე ამას -- კვლევებს, გაყიდვას, რეკლამირებას, მყიდველის მომსახურებასა და სხვა მარკეტინგულ ღონისძიებებს - ერთი ადამიანი განაგებს.