ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Thus, the marketing world is now embracing not only customer relationship management, but also customer-managed relationships.
ამდენად, თანამედროვე მარკეტინგი მოიცავს არა მარტო კლიენტებთან ურთიერთობის მართვას, არამედ კლიენტების მიერ მართულ ურთიერთობასაც.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Although Pirate Brands will no doubt remain less formal in its marketing than the Frito-Lays of the marketing world, as it grows, it will adopt more-developed marketing tools.
მიუხედავად იმისა, რომ პაირატსი ფრეტო ლეისთან შედარებით აუცილებლად ნაკლებად ფორმალური დარჩება, ზრდასთან ერთად იგი გამოიყენებს უფრო მეტად განვითარებულ მარკეტინგულ მექანიზმებს.