ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
The political environment has undergone three changes that affect marketing worldwide: increasing legislation regulating business, strong government agency enforcement, and greater emphasis on ethics and socially responsible actions.
პოლიტიკურმა გარემომ განიცადა სამი ცვლილება, რომლებიც მსოფლიო მარკეტინგზე ზემოქმედებს: ბიზნესის მზარდი რეგულირება კანონმდებლობის საშუალებით, სამთავრობო უწყების ძლიერი ზეგავლენა, გაზრდილი ყურადღება ეთიკურ და სოციალურად პასუხისმგებელ ქმედებებზე.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
At one extreme, global companies use standardized global marketing worldwide.
ერთი მხრივ, გლობალური კომპანიები იყენებენ სტანდარტულ გლობალურ მარკეტინგს მთელი მსოფლიოს მასშტაბით.