ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
However, rather than having mass marketing messages pushed at them, they prefer to seek out information and engage in two-way brand conversations.
თუმცა, მათზე მიმართულ მასობრივ მარკეტინგს უპირატესობას ანიჭებენ ინფორმაციის მოძიებისა და ორმხრივ კომუნიკაციაში ჩართვის კამპანიასთან.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Thus, most companies have moved away from mass marketing and toward target marketing: identifying market segments, selecting one or more of them, and developing products and marketing programs tailored to each.
მათ მასობრივი მარკეტინგიდან ბაზრის სეგმენტაციისა და მიზნობრივი მარკეტინგისკენ გადაინაცვლეს, რომელიც მოიცავს ბაზრის სეგმენტების განსაზღვრას, მათგან ერთის ან რამდენიმეს ამორჩევას და თითოეულისათვის პროდუქციისა და მარკეტინგული პროგრამის შერჩევას.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
The widespread use of mass marketing has obscured the fact that for centuries consumers were served as individuals: The tailor custom-made a suit, the cobbler designed shoes for an individual, and the cabinetmaker made furniture to order.
მასობრივი მარკეტინგის ფართომასშტაბიანმა გამოყენებამ გააუქმა საუკუნეების განმავლობაში მომხმარებლისთვის ინდივიდუალური მომსახურება: მკერავი კერავდა კოსტიუმებს, ქუჩის მეწაღე ქმნიდა ფეხსაცმლის მოდელებს, დურგალი ავეჯს შეკვეთით ამზადებდა.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
The world appears to be coming full circle—from the good old days when customers were treated as individuals to mass marketing when nobody knew your name and then back again.
საქმე ისე მიდის, რომ მთელი მსოფლიო ერთ წრედ იკვრება — დაწყებული ძველი დროიდან, როდესაც კლიენტებს ისე ეპყრობოდნენ, როგორც ინდივიდუალურ ადამიანებს, შემდეგ გადავიდნენ მასობრივ მარკეტინგზე, როდესაც არავინ იცის თქვენი სახელი და ბოლოს – ისევ ინდივიდუალური მარკეტინგი.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
In past decades, marketers perfected the art of mass marketing: selling highly standardized products to masses of customers.
ბოლო რამდენიმე ათწლეულის განმავლობაში კომპანიებმა მთელ მსოფლიოში დახვეწეს მასობრივი მარკეტინგის ხელოვნება ანუ სტანდარტიზებული პროდუქტების გაყიდვა მყიდველთა მასებზე.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
As mass markets have fragmented, marketers are shifting away from mass marketing.
მასობრივი ბაზრის ფრაგმენტაციის გამო მარკეტოლოგები მასობრივ მარკეტინგს ნელ-ნელა სცილდებიან.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Just as mass marketing once gave rise to a new generation of mass-media communications, the new digital media have given birth to a new marketing communications model.
ისევე, როგორც მასობრივმა მარკეტინგმა თავის დროზე მისცა დასაბამი ახალი თაობის მასმედიის საშუალებებს, ახალი ციფრული მედიის დახმარებით დაიბადა ახალი მარკეტინგული კომუნიკაციების მოდელი.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Many of the marketing and promotion tools that we’ve examined in previous chapters were developed in the context of mass marketing: targeting broad markets with standardized messages and offers distributed through intermediaries.
მარკეტინგის და სტიმულირების მრავალი მეთოდი, წინა თავებში მასობრივი მარკეტინგის კონტექსტში განვიხილეთ ფართომასშტაბიანი ბაზრების მიზანში ამოღება სტანდარტული შეტყობინებებითა და შეთავაზებებით, აგრეთვე შეტყობინებებით, რომლებსაც შუამავლები ავრცელებენ.