მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Another recent survey found that more than one-third of the surveyed firms have made no effort at all to measure marketing ROI, and another one-third have been working on it for less than two years.
ბოლო დროს ჩატარებული კიდევ ერთი კვლევით დადასტურდა, რომ გამოკვლეულ კომპანიათა 1/3-ზე მეტი საერთოდ არანაირ ძალისხმევას არ მიმართავდა მარკეტინგზე დახარჯული თანხების ამონაგების გასაზომად, 1/3 კი ამ საკითხზე თითქმის ორი წლის განმავლობაში მუშაობდა.