ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
Another recent survey found that more than one-third of the surveyed firms have made no effort at all to measure marketing ROI, and another one-third have been working on it for less than two years.
ბოლო დროს ჩატარებული კიდევ ერთი კვლევით დადასტურდა, რომ გამოკვლეულ კომპანიათა 1/3-ზე მეტი საერთოდ არანაირ ძალისხმევას არ მიმართავდა მარკეტინგზე დახარჯული თანხების ამონაგების გასაზომად, 1/3 კი ამ საკითხზე თითქმის ორი წლის განმავლობაში მუშაობდა.