მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Total expenses for the year, then, are estimated to be $50 million ($45 million marketing expenses + $5 million in general and administrative expenses).
შესაბამისად, წლის საერთო ხარჯები დაახლოებით 50 მილიონი აშშ დოლარია ($45 მილიონი მარკეტინგული ხარჯები + $ 5 მილიონი ზოგადი და ადმინისტრაციული ხარჯები).