ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Direct marketing includes catalogs, telephone marketing, kiosks, the Internet, mobile marketing, and more.
პირდაპირი მარკეტინგი მოიცავს კატალოგებს, სატელეფონო მარკეტინგს, სავაჭრო (ავტომატ) ჯიხურებს, ინტერნეტს, მობილურ მარკეტინგსა და სხვა მრავალს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Retailers’ mobile marketing messages can include text messages with numeric “short codes” that customers dial to receive a promotion, bar-coded digital coupons, Web site links, and display advertisements.
საცალო მოვაჭრეთა მობილური მარკეტინგის შეტყობინებები შესაძლოა შეიცავდეს ტექსტურ შეტყობინებებს „მოკლე ციფრული კოდებით“, რომლებსაც მომხმარებელი შესაბამისი ფასდაკლების მისაღებად კრეფს, კოდიანი ციფრული კუპონებით, ვებგვერდის ლინკებით და საჩვენებელი რეკლამებით.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Mobile marketing can be very effective.
მობილური ტელეფონით განხორციელებული მარკეტინგი შესაძლოა ძალიან ეფექტური იყოს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Trade groups, such as the Mobile Marketing Association in New York, have set guidelines for marketers that are designed to protect the consumer, including opt-in, opt-out, and message delivery frequency standards.
მაგალითად, ნიუ-იორკში მდებარე მობაილ მარქეთინგ ასოსიეიშენმა მარკეტოლოგებისათვის დააწესა შესაბამისი მითითებები, რაც გულისხმობს კლიენტის ინტერესების დაცვას შესაბამისი მექანიზმებით – არჩევანის გაკეთებას შეტყობინების მიწოდების სიხშირის სტანდარტით.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
We will discuss e-mail and mobile marketing in more detail later in the chapter.
ამ თავში მოგვიანებით განვიხილავთ ელექტრონული ფოსტით და მობილურით წარმოებულ მარკეტინგს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
A mobile marketing effort might be as simple as inviting people to text a number, such as when the Red Cross asked for Haitian relief donations (Text “HAITI” to 90999 to donate $10).
მობილური ტელეფონით მიღწეული მარკეტინგული ძალისხმევა შესაძლოა მხოლოდ ნომერზე მესიჯის გაგზავნით გამოიხატებოდეს, როგორც მაშინ, როდესაც წითელმა ჯვარმა საზოგადოებას სთხოვა, დახმარებოდა ჰაიტის კრიზისის დროს (აკრიფეთ „ჰაიტი“ ნომერზე 900999 და შეეწიეთ 10 დოლარით).
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
As with other forms of direct marketing, however, companies must use mobile marketing responsibly or risk angering already ad-weary consumers.
თუმცა, როგორც პირდაპირი მარკეტინგის სხვა ფორმების შემთხვევაში, კომპანიებმა მობილური ტელეფონით მარკეტინგი პასუხისმგებლობით უნდა გამოიყენონ ან წინააღმდეგ შემთხვევაში, რეკლამებისაგან შეწუხებულ კლიენტებს კიდევ უფრო განარისხებენ.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
“If you were interrupted every two minutes by advertising, not many people want that,” says a mobile marketing expert.
„თუ რეკლამა ყოველ ორ წუთში გიფანტავთ ყურადღებას, ეს არ არის ადვილი ასატანი," — აცხადებს მარკეტინგის ერთ-ერთი ექსპერტი.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Mobile Marketing: Do Call Me, Please—or I Will Call You!
მობილური მარკეტინგი: დამირეკე, თორემ მე დაგირეკავ!
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Welcome to the new world of mobile marketing.
კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება მობილური მარკეტინგის ახალ სამყაროში.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Says the president of the Mobile Marketing Association, “It’s only a matter of time before mobile is the ‘first screen."
მობილური მარკეტინგის ასოციაციის პრეზიდენტი აცხადებს: „ცოტა დროა საჭირო და მობილური აჯობებს სხვა ეკრანიან მოწყობილობებს".
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Marketers large and small are weaving mobile marketing into their direct marketing mixes.
მსხვილი თუ მცირე კომპანიების მარკეტოლოგები სულ უფრო რთავენ მობილურ მარკეტინგს პირდაპირი მარკეტინგის კომპლექსში.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მარკეტინგი პრაქტიკაში
One of the most effective mobile marketing applications is Kraft’s iFood Assistant, which provides easy-to-prepare recipes for food shoppers on the go.
ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური მობილური მარკეტინგული პროგრამაა კრაფტის აიფუდ ასისტანტი, რომელიც საყიდლებზე გამოსულ მომხმარებლებს, რომლებსაც ყოველთვის ეჩქარებათ, სთავაზობს ადვილად მოსამზადებელ რეცეპტებს.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Most mobile marketing efforts target only consumers who voluntarily opt in or who download applications.
მობილური მარკეტინგის დიდი ნაწილი მხოლოდ იმ მომხმარებლებზეა გათვლილი, რომლებიც ნებაყოფლობით ირჩევენ ან ჩამოტვირთავენ პროგრამებს.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მარკეტინგი პრაქტიკაში
In the increasingly cluttered mobile marketing space, customers just won’t do that unless they see real value in it.
ამ საოცრად გაჯერებული მობილური მარკეტინგის სივრცეში მომხმარებლები უბრალოდ არ იყიდიან არაფერს, თუ მასში ღირებულს არ დაინახავენ.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მარკეტინგი პრაქტიკაში
The challenge for marketers: Develop useful and engaging mobile marketing applications that make customers say “Do call me, please or, I will call you”.
გამოწვევა მარკეტოლოგებისათვის: შექმენით სასარგებლო და საინტერესო მობილური მარკეტინგის პროგრამები, რომლებიც მომხმარებელს ათქმევინებს: „დამირეკე რა, თორემ მე დაგირეკავ“.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Recently, new forms of mail delivery have become popular, such as e-mail and mobile marketing.
ბოლო დროს საკმაოდ პოპულარული გახდა ინფორმაციის გაგზავნის ახალი ფორმები, როგორიცაა მარკეტინგი ელექტრონული შეტყობინებებით და ტელეფონით.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
In recent years, a number of new digital direct marketing technologies have emerged, including mobile marketing, podcasts and vodcasts, and interactive TV.
ბოლო წლებში აქტიურად შემოვიდა პირდაპირი მარკეტინგის რამდენიმე ახალი ციფრული ტექნოლოგია, მობილური მარკეტინგის, პოდკასტებისა და ვოდკასტების და ინტერაქტიური ტელევიზიის ჩათვლით.