ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
According to this model, marketing stimuli and other major forces (economic, technological, political, cultural) enter the consumer’s “black box” and produce certain responses.
ამ მოდელის მიხედვით, მარკეტინგული და სხვა ძირითადი ძალების (ეკონომიკური, ტექნოლოგიური, პოლიტიკური და კულტურული) სტიმულები შედის მომხმარებლის ,,შავ ყუთში“ და იწვევს გარკვეულ რეაქციებს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა
In this model, marketing and other stimuli affect the buying organization and produce certain buyer responses.
მოდელში მარკეტინგული თუ სხვა სახის სტიმულები გავლენას ახდენენ მყიდველ ორგანიზაციაზე და შედეგად ვიღებთ სხვადასხვა სახის რეაგირებას.