ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Customer relationship management is perhaps the most important concept of modern marketing.
მყიდველთან ურთიერთობის მართვა ალბათ თანამედროვე მარკეტინგის ყველაზე მნიშვნელოვანი კონცეფციაა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
After determining its overall marketing strategy, the company is ready to plan the details of the marketing mix, one of the major concepts in modern marketing.
მარკეტინგული სტრატეგიის განსაზღვრის შემდეგ კომპანია მზად არის მარკეტინგული კომპლექსის დეტალური დაგეგმვისათვის, რაც თანამედროვე მარკეტინგის ერთ-ერთ უმთავრეს კონცეფციას წარმოადგენს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Modern marketing departments can be arranged in several ways.
თანამედროვე მარკეტინგული დეპარტამენტის ჩამოყალიბების რამდენიმე გზა არსებობს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
So you’ve now had a pretty good overview of the fundamentals of modern marketing.
ამდენად, თქვენ უკვე საკმაო წარმოდგენა გაქვთ თანამედროვე მარკეტინგის საფუძვლებზე.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Despite the increased role of nonprice factors in the modern marketing process, price remains an important element in the marketing mix.
დღევანდელ მარკეტინგულ პროცესში, იმ ფაქტორების მზარდი როლის მიუხედავად, რომლებიც ფასწარმოქმნას უშუალოდ არ უკავშირდებიან, ფასი მაინც რჩება მარკეტინგული კომპლექსის ერთ-ერთ მნიშვნელოვან ელემენტად.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
Our goal is to introduce new marketing students to the fascinating world of modern marketing in an innovative and comprehensive yet practical and enjoyable way.
ჩვენი მიზანია, სტუდენტები, რომლებიც მარკეტინგის შესწავლას იწყებენ, თანამედროვე მარკეტინგის მომხიბვლელ სამყაროს ინოვაციური და კომპლექსური, მაგრამ ამავე დროს, პრაქტიკული და სახალისო გზით ვაზიაროთ.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
Principles of Marketing features in-depth, real-world examples and stories that show concepts in action and reveal the drama of modern marketing.
მარკეტინგის პრინციპებში წარმოდგენილია რეალური, დეტალურად გააზრებული მაგალითები და ამბები, რომლებიც გვიჩვენებს ცნებებს მოქმედებაში.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Modern marketing calls for more than just creating customer value by developing a good product, pricing it attractively, and making it available to target customers.
თანამედროვე მარკეტინგი მოგვიწოდებს, რომ კომპანიები არ უნდა შემოიფარგლონ მხოლოდ კარგი პროდუქტით, შესაბამისი ფასების დაწესებითა და სამიზნე კლიენტისათვის პროდუქტის ხელმისაწვდომობით.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Modern marketing is also accused of pushing up prices to finance heavy advertising and sales promotion.
თანამედროვე მარკეტინგს ხშირად ადანაშაულებენ ფასების ზრდაში ფართომასშტაბიანი რეკლამისა და გაყიდვების სტიმულირების ხარჯების დაფარვის მიზნით.