ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საბანკო საქმე | ბანკები და საბანკო საქმე
A bank with more Marketing will have more customers, including both depositors and borrowers, as a bank with the same interest rates and less Marketing.
მეტი მარკეტინგის მქონე ბანკს მეტი კლიენტი ეყოლება, მეანაბრეთა და სესხის ამღებთა ჩათვლით, ვიდრე ისეთივე საპროცენტო განაკვეთებისა და ნაკლები მარკეტინგის მქონე ბანკს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Thus, more and more, marketing researchers are getting up close and personal with consumers—watching them closely as they act and interact in natural settings or stepping in to feel first-hand what they feel.
ამრიგად, მარკეტოლოგ-მკვლევრები სულ უფრო და უფრო უახლოვდებიან მომხმარებლებს, აკვირდებიან მათ ქცევას ბუნებრივ გარემოში. პირველებს უნდათ გაიგონ, რას გრძნობენ ისინი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Finally, the company can try modifying the marketing mix—improving sales by changing one or more marketing mix elements.
დაბოლოს, კომპანიას შეუძლია სცადოს მარკეტინგული კომპლექსის მოდიფიცირება გაყიდვების გაუმჯობესება მარკეტინგული კომპლექსის ერთი ან მეტი კომპონენტის შეცვლით.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Such multichannel marketing occurs when a single firm sets up two or more marketing channels to reach one or more customer segments.
ასეთ მრავალარხიან მარკეტინგს იმ შემთხვევაში მიმართავენ, როდესაც ერთი ან მეტი მომხმარებლის სეგმენტთან მისაღწევად ფირმა ორ ან მეტ მარკეტინგულ არხს იყენებს.