ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Figure 4. shows that the MIS begins and ends with information users—marketing managers, internal and external partners, and others who need marketing information.
სურათი 4.1 გვიჩვენებს, რომ მის-ი იწყება და მთავრდება ინფორმაციის გამომყენებლებით — მარკეტინგის მენეჯერებით, შიდა და გარე პარტნიორებითა და სხვებით, ვისაც მარკეტინგული ინფორმაცია სჭირდება.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
In such situations, marketing intelligence will not provide the detailed information needed. They will need marketing research.
ასეთ სიტუაციებში მარკეტინგული დაზვერვით შეუძლებელია დეტალური ინფორმაციის მოპოვება და საჭირო ხდება მარკეტინგული კვლევის ჩატარება.