ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მუზეუმის მართვა | პრომოუშენი
Early and improved definitions include a new purpose that gives the museum a push towards the new marketing era.
ადრეულ და გაუმჯობესებულ განსაზღვრათა რიცხვში შედის ახალი დანიშნულება, რომელიც მუზეუმს მძლავრად უბიძგებს მარკეტინგის ახალი ერისაკენ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
But in recent years, marketers have assembled a host of new marketing approaches, everything from imaginative Web sites and online social networks to your cell phone.
ბოლო წლებში მარკეტოლოგებმა დაიწყეს ახალ-ახალი მეთოდების გამოყენება საიმიჯო ვებგვერდებითა და სოციალური ქსელებით დაწყებული და მობილური ტელეფონების აპლიკაციებით დამთავრებული.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
The new marketing campaign first singles out customers depending on where they are.
მარკეტინგის ახალი კამპანიის ფარგლებში კლიენტების ამოცნობა მათი თავდაპირველი ადგილმდებარეობის მიხედვით ხდება.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Although funeral homes and cemeteries have long urged customers to prepurchase funeral services before they are needed, it’s the new marketing that is drawing criticism.
თუმცა, მრავალი დამკრძალავი ბიურო და სასაფლაოს ადმინისტრაცია მოუწოდებს მომხმარებლებს, წინასწარ შეიძინონ სასაფლაოები. ახალი მარკეტინგი კრიტიკას იწვევს.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
In addition to pricing and promotion, the company can also move into new marketing channels to help serve new users.
რეკლამასა და ფასწარმოქმნასთან ერთად, კომპანიამ ახალი მომხმარებლების მომსახურებისთვის ახალი მარკეტინგული არხებიც უნდა გამოიყენოს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Next, Whole Foods Market launched a new marketing program aimed at tempering the chain’s high-price reputation, reconnecting with customers, and convincing them that Whole Foods Market was, in fact, an affordable place to shop.
შემდეგ კომპანიამ წამოიწყო ახალი მარკეტინგული პროგრამა, რომლის მიზანი იყო სავაჭრო ქსელის ხანგრძლივი რეპუტაციის კიდევ უფრო გამყარება, კლიენტებთან ხელახალი კავშირების დამყარება და მათი იმაში დარწმუნება, რომ ჰოულ ფუდს მარკეტი ნამდვილად ხელმისაწვდომია ფასების თვალსაზრისით.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Another channel development is the horizontal marketing system, in which two or more companies at one level join together to follow a new marketing opportunity.
სადისტრიბუციო არხის კიდევ ერთ განვითარებას წარმოადგენს ჰორიზონტალური მარკეტინგული სისტემა, რომელშიც ერთიანდება ერთ დონეზე მყოფი ორი ან რამდენიმე კომპანია ახალი მარკეტინგული შესაძლებლობების მოსაპოვებლად.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
Our goal is to introduce new marketing students to the fascinating world of modern marketing in an innovative and comprehensive yet practical and enjoyable way.
ჩვენი მიზანია, სტუდენტები, რომლებიც მარკეტინგის შესწავლას იწყებენ, თანამედროვე მარკეტინგის მომხიბვლელ სამყაროს ინოვაციური და კომპლექსური, მაგრამ ამავე დროს, პრაქტიკული და სახალისო გზით ვაზიაროთ.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
4. Harnessing new marketing technologies.
4. ახალი მარკეტინგული ტექნოლოგიების გამოყენება.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
This edition provides revised and expanded discussions of new marketing technologies, from “Web 3.0” in Chapter 1 to “Webnography” research tools in Chapter 4 to neuromarketing in Chapter 5 and the dazzling new digital marketing and online technologies in Chapters 1, 15, and 17.
წინამდებარე გამოცემა უზრუნველყოფს ახალი მარკეტინგული ტექნოლოგიების შესახებ გადამუშავებულ და გავრცობილ განხილვებს: პირველ თავში – ვებ 3.0, მე-4 თავში ვებნოგრაფიის კვლევითი მექანიზმები, მე-5 თავში - ნეირომარკეტინგი და 1-ელ, მე-15 და მე-17 თავებში ახალი ციფრული მარკეტინგი და ონლაინტექნოლოგიები.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
Retailers are always searching for new marketing strategies to attract and hold customers.
მყიდველების მისაზიდად და შესანარჩუნებლად საცალო მოვაჭრეები ყოველთვის ახალი მარკეტინგული სტრატეგიების ძიებაში არიან.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Retailers are always searching for new marketing strategies to attract and hold customers.
საცალო მოვაჭრეები გამუდმებით ახალი მარკეტინგული სტრატეგიების ძიებაში არიან, რომ კლიენტები მიიზიდონ და შეინარჩუნონ კიდეც.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Today, however, marketing managers face some new marketing communications realities.
თუმცა დღეს მარკეტინგის მენეჯერები მარკეტინგული კომუნიკაციების ახალი რეალობის წინაშე დგანან.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
The New Marketing Communications Model.
მარკეტინგული კომუნიკაციის ახალი მოდელი.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Just as mass marketing once gave rise to a new generation of mass-media communications, the new digital media have given birth to a new marketing communications model.
ისევე, როგორც მასობრივმა მარკეტინგმა თავის დროზე მისცა დასაბამი ახალი თაობის მასმედიის საშუალებებს, ახალი ციფრული მედიის დახმარებით დაიბადა ახალი მარკეტინგული კომუნიკაციების მოდელი.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
In the new marketing communications world, rather than old approaches that interrupt customers and force-feed them mass messages, new media formats let marketers reach smaller groups of consumers in more interactive, engaging ways.
მარკეტინგული კომუნიკაციების ახალ სამყაროში, იმის მაგივრად, რომ ისევ ძველ მეთოდებს მიმართონ, რომლებიც მომხმარებელს ძალით აწვდის ინფორმაციას, ახალი მედიაფორმატების მეშვეობით მარკეტოლოგებს საშუალება ეძლევათ, მომხმარებელთა შედარებით მცირე ჯგუფებთან უფრო ინტერაქტიური და მასტიმულირებელი ურთიერთობა დაამყარონ.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
The new marketing communications model will consist of a shifting mix of both traditional mass media and a wide array of exciting, new, more-targeted, and more-personalized media.
მარკეტინგული კომუნიკაციის ახალი მოდელი თავის თავში გააერთიანებს როგორც ტრადიციულ, ისე უფრო კონკრეტულ, ახალ, საინტერესო და პერსონიფიცირებულ მედიას.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Today, however, spurred by rapid advances in database technologies and new marketing media—especially the Internet—direct marketing has undergone a dramatic transformation.
თუმცა დღესდღეობით, მონაცემთა ბაზების ტექნოლოგიების უსწრაფესი განვითარების ფონზე და ახალი მარკეტინგული მედიის, ინტერნეტის მეშვეობით პირდაპირმა მარკეტინგმა სერიოზული ტრანსფორმაცია განიცადა.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Thus, online marketing requires new marketing approaches.
ამდენად, ონლაინმარკეტინგს ახალი მარკეტინგული მიდგომები სჭირდება.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Thus, ConnectPhone wants to explore new marketing tactics to help grow the market for this product and increase sales for the company.
ამრიგად, ქონექთფოუნს სურს ახალი მარკეტინგული ტაქტიკის დაგეგმვა იმისათვის, რომ შეძლოს ამ პროდუქტის გაყიდვების გაზრდა.