ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
We look at five major developments: the uncertain economic environment, the digital age, rapid globalization, the call for more ethics and social responsibility, and the growth of not-for-profit marketing.
უფრო დაწვრილებით განვიხილავთ ხუთ ძირითად საკითხს: გაურკვეველი ეკონომიკური გარემო, ციფრული ეპოქა, სწრაფი გლობალიზაცია, ეთიკური და სოციალური პასუხისმგებლობა და არაკომერციული მარკეტინგის ზრდა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The Growth of Not-for-Profit Marketing.
არაკომერციული მარკეტინგის ზრდა.