ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 3
Calculate the price elasticity of demand for Cyberbens and study the impact of marketing on demand.
გამოიანგარიშეთ კიბერკალმისტრებზე მოთხოვნის ფასისმიერი ელასტიკურობა და შეისწავლეთ მარკეტინგის ზემოქმედება მოთხოვნაზე.
2.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• Define marketing and describe the role of marketing in a competitive free enterprise economy.
• განსაზღვრონ მარკეტინგი და აღწერონ მარკეტინგის როლი კონკურენციული თავისუფალი მეწარმეობის ეკონომიკაში.
3.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• Describe the "our Ps of marketing": product, price, promotion, and place.
• აღწერონ „მარკეტინგის ოთხი P“: პროდუქტი, ფასი, პრომოუშენი და ადგილი.
4.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• Use JA TITAN School Edition to illustrate the impact of marketing on demand for Cyberpens.
• გამოიყენეთ JA TITAN-ის სასკოლო ვარიანტი კიბერკალმისტრებზე მოთხოვნაზე მარკეტინგის ზემოქმედების საილუსტრაციოდ.
5.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• Analyze the role of the "four Ps of marketing" in marketing common products.
• გააანალიზეთ „მარკეტინგის ოთხი P-ს“ როლი ფართო მოხმარების პროდუქციის რეალიზაციისათვის.
6.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელოს, თავი 11
Many of these functions are part of marketing.
მრავალი ამ ფუნქციათაგან მარკეტინგის შემადგენელი ნაწილია.
7.
მუზეუმის მართვა | პრომოუშენი
The application of marketing in museums.
მარკეტინგის გამოყენება მუზეუმებში.
8.
მუზეუმის მართვა | პრომოუშენი
Does the introduction of marketing place the museum and its integrity as well as its role in the society at risk?
უქმნის თუ არა მარკეტინგის დანერგვა საფრთხეს მუზეუმის არსსა და მის როლს საზოგადოებაში?
9.
მუზეუმის მართვა | პრომოუშენი
As there are two sides to every question, the application of marketing on museums has a dark side as well.
რამდენადაც ყველა საკითხს ორი მხარე აქვს, მუზეუმებში მარკეტინგის გამოყენებასაც აქვს თავისი ბნელი მხარე.
10.
მუზეუმის მართვა | პრომოუშენი
It can succeed in achieving that purpose with the help of marketing.
ამ მიზნის მიღწევაში მას მარკეტინგი შეიძლება დაეხმაროს.
11.
საქართველოს მთავრობა | საქართველოს შრომის ბაზრის ფორმირების სახელმწიფო სტრატეგიისა და საქართველოს შრომის ბაზრის ფორმირების სახელმწიფო სტრატეგიის რეალიზაციის 2015-2018 წლების სამოქმედო გეგმა
Informing a beneficiary in the field of marketing (including local and international exhibitions) and contact relevant donor organizations for this purpose;
მარკეტინგის სფეროში (მათ შორის ადგილობრივი და საერთაშორისო გამოფენების შესახებ) ბენეფიციარის ინფორმირება და ამ მიზნით შესაბამის დონორ ორგანიზაციებთან დაკავშირება;
12.
საქართველოს შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის სამინისტრო | შრომის ბაზრის მოთხოვნის კომპონენტის კვლევა
The problem characteristic of this economic sector is the shortage of marketing department managers.
ამ ეკონომიკური სექტორის დამახასიათებელი პრობლემაა მარკეტინგის განყოფილების მენეჯერების დეფიციტი.
13.
თიბისი ბანკი | პილარ 3-ის წლიური ანგარიშგება 2019, ბანკის დირექტორატი და აღმასრულებელ დონეზე არსებული კომიტეტების შემადგენლობა
The Director of Marketing Communications and Micro, Small & Medium Enterprises Banking reports to the Chief Executive Officer.
მცირე, საშუალო და მიკრო სეგმენტის ასევე მარკეტინგისა და კორპორატიული კომუნიკაციების განყოფილების დირექტორი ანგარიშვალდებულია გენერალური დირექტორის წინაშე.
14.
საქართველოს საკანონმდებლო მაცნე | ევროპარლამენტისა და საბჭოს 2002 წლის 12 ივლისის დირექტივა
For the purpose of marketing electronic communications services or for the provision of value added services.
მარკეტინგული ელექტრონული კომუნიკაციების მომსახურების ან დამატებითი ღირებულების მომსახურების მიწოდების მიზნით.
15.
კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი III, გლობალიზაციის გააზრება
Take film: as producers sell into world markets, budgets for individual films increase so risks have to be minimised, leading to tighter control of the creative side of the production by market research and stars, since these are the lynchpins of marketing campaigns.
ავიღოთ კინო: პროდიუსერებს პროდუქტი მსოფლიო ბაზარზე გააქვთ, ცალკეული ფილმის ბიუჯეტი იზრდება ისე, რომ რისკი მინიმუმამდე დავიდეს, რაც იწვევს ნაწარმის შემოქმედებითი მხარის ზედმიწევნით კონტროლს ბაზრის კვლევის შედეგების მიერ და ვარსკვლავების მოზიდვას, რადგან ისინი არიან მარკეტინგული კამპანიის მთავარი მამოძრავებელი ძალა.
16.
კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი IV, ინტერნეტი და ტექნოკულტურა
That weekend is crucial to the US film industry because it is a measure not of reviews and word of mouth but of marketing strategies and star power and can become the basis for further marketing campaigns.
ეს კვირა გადამწყვეტია აშშ-ს კინოინდუსტრიისთვის, რადგან საზომია არა მიმოხილვისა და ზეპირი გამოხმაურების, არამედ მარკეტინგული სტრატეგიებისა და ვარსკვლავთა ძალისათვის და შესაძლოა გახდეს უფრო ფართო მარკეტინგული კამპანიის საფუძველი.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
This chapter introduces you to the basic concepts of marketing.
წინამდებარე თავში თქვენ გაეცნობით მარკეტინგის ძირითად ცნებებს.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The aim of marketing is to create value for customers and capture value from customers in return.
მარკეტინგის მიზანია მყიდველთათვის ფასეულობების შექმნა და სანაცვლოდ მათგან სხვა ფასეულობების მიღება.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The twofold goal of marketing is to attract new customers by promising superior value and keep and grow current customers by delivering satisfaction.
მარკეტინგს ორი მიზანი აქვს: უმაღლესი ფასეულობის შეთავაზებით მოიზიდოს ახალი მყიდველები კომპანიაში და არსებული მყიდველების მოთხოვნების დაკმაყოფილებით შეინარჩუნოს და გაზარდოს მათთან ბიზნესგარიგებები.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Many people think of marketing as only selling and advertising.
ბევრი ადამიანი მარკეტინგს აღიქვამს, როგორც უბრალოდ გაყიდვასა და რეკლამირებას.