მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Too often, marketing communications focus on immediate awareness, image, or preference goals in the target market.
ხშირად მარკეტინგული კომუნიკაცია ყურადღებას ამახვილებს მიზნობრივი ბაზრისთვის სწრაფი ცნობადობის, იმიჯის შექმნის ან პრიორიტეტების ჩამოყალიბების მიღწევაზე.