ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საქართველოს საკანონმდებლო მაცნე | ევროპარლამენტისა და საბჭოს 2002 წლის 12 ივლისის დირექტივა
The provider of a publicly available electronic communications service may process the data referred to in paragraph 1 to the extent and for the duration necessary for such services or marketing, if the subscriber or user to whom the data relate has given his or her prior consent.
საჯაროდ ხელმისაწვდომი ელექტრონული საკომუნიკაციო მომსახურების მიმწოდებელს შეუძლია დაამუშაოს პირველ პუნქტში მითითებული მონაცემები იმგვარად და იმ ხანგრძლივობით, რომელიც სჭირდება ამ მომსახურების გაწევას ან მარკეტიგს, თუ აბონენტი ან მომხმარებელი, ვისაც ეს მონაცემები ეხება, გასცემს წინასწარ თანხმობას.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
The process of dividing a market into distinct groups of buyers who have different needs, characteristics, or behaviors, and who might require separate products or marketing programs is called market segmentation.
ბაზრის დაყოფას მყიდველთა ჯგუფებად, რომელთაც სხვადასხვაგვარი საჭიროებები, თვისებები და ქცევები გააჩნიათ და რომლებიც სხვადასხვა პროდუქტსა თუ მარკეტინგულ პროგრამას საჭიროებენ, ბაზრის სეგმენტაცია ეწოდება.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
However, it may also provide information to external partners, such as suppliers, resellers, or marketing services agencies.
თუმცა, მას ასევე შეუძლია გარე პარტნიორების ინფორმაციული უზრუნველყოფა, როგორიცაა: მიმწოდებლები, გადამყიდველები ან მარკეტინგული მომსახურების სააგენტოები.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Market segmentation is the act of dividing a market into distinct segments of buyers with different needs, characteristics, or behaviors who might require separate products or marketing mixes.
ბაზრის სეგმენტაცია ბაზრის დაყოფა მყიდველების ჯგუფებად, რომლებიც განსხვავდებიან საჭიროებებით, დემოგრაფიული მახასიათებლებით ან ქცევით და რომლებსაც განსხვავებული პროდუქტების ან მარკეტინგული კომპლექსის შეთავაზება სჭირდება.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
The idea, says one analyst, is that when it comes to helping to improve “your products, services, Web site, or marketing efforts ... two heads—or 2,000 or 20,000—are better than one.”
ერთ-ერთი ანალიტიკოსის აზრით, როდესაც საქმე ეხება „თქვენი პროდუქტის, მომსახურების, ვებგვერდის, მარკეტინგის მეთოდების... გაუმჯობესებას, 2, 2 000 ან 20,000 ტვინი უკეთესად ფიქრობს“.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
By working together, companies can combine their financial, production, or marketing resources to accomplish more than any one company could alone.
ერთად მუშაობის ხარჯზე კომპანიებს ბევრად უკეთ შეუძლიათ, გააერთიანონ ფინანსური, წარმოების ან მარკეტინგული რესურსები, ვიდრე ამას ნებისმიერი კომპანია დამოუკიდებლად შეძლებდა.