კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი I, პრობლემები
ავტორი: ლუის კოჰენი
მთარგმნელი: უცნობია
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: კულტუროლოგია
გამომცემლობა: ილიაუნის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2005
თარგმნის წელი: 2009
It would explore the attitudes, motivations and intentions of those working in, or on behalf of, book clubs, whether amateur organisers, marketing executives or the writers of critical and promotional material on or for book clubs.
ამას მოჰყვა იმ ადამიანთა ურთიერთდამოკიდებულებების, მოტივაციებისა და მიზნების კვლევა, რომლებიც წიგნის კლუბებში იყვნენ დასაქმებულნი, იქნებოდნენ ესენი მოყვარული ორგანიზატორები, მარკეტინგის მენეჯერები, კრიტიკოსები თუ სარეკლამო მასალების ავტორები, რომლებიც წერდნენ წიგნის კლუბებისთვის ან კლუბების შესახებ.