ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Although we think of marketing as being carried out by sellers, buyers also carry out marketing.
მიუხედავად იმ აზრისა, რომ მარკეტინგს ახორციელებენ გამყიდველები, რეალობაა, რომ მყიდველებიც დიდ როლს თამაშობენ მასში.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
The company must design a marketing organization that can carry out marketing strategies and plans.
მარკეტინგული სტრატეგიებისა და გეგმების განსახორციელებლად კომპანიამ მარკეტინგული ორგანიზაცია უნდა შექმნას.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
As the company expands, however, a marketing department emerges to plan and carry out marketing activities.
კომპანიის ზრდასთან ერთად, მარკეტინგის დეპარტამენტიც იზრდება, გეგმავს და ახორციელებს მარკეტინგულ საქმიანობას.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing organizations carry out marketing control, both operating control and strategic control.
მარკეტინგული ორგანიზაციები მარკეტინგულ კონტროლს აწარმოებენ როგორც ოპერაციულ, ისე სტრატეგიულ დონეზე.