ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
They tend to research products before they consider a purchase, prefer quality to quantity, and tend to be less receptive to overt marketing pitches.
ისინი შეძენამდე ამა თუ იმ პროდუქტს ძირფესვიანად იკვლევენ, რაოდენობას ხარისხს ამჯობინებენ და ნაკლებად იზიდავთ ზედმეტად მარკეტინგულად შეფუთული პროდუქტები.