ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Person marketing consists of activities undertaken to create, maintain, or change attitudes or behavior toward particular people.
ადამიანის მარკეტინგი შედგება იმ საქმიანობისაგან, რომლის მიზანია შექმნას, ხელი შეუწყოს ან შეცვალოს დამოკიდებულება თუ ქმედება ცალკეული ადამიანებისადმი.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
People ranging from presidents, entertainers, and sports figures to professionals such as doctors, lawyers, and architects use person marketing to build their reputations.
ნებისმიერი ადამიანი – პრეზიდენტი თუ მსახიობი, სპორტსმენი თუ ექიმი, იურისტი ან არქიტექტორი იყენებს პერსონალურ მარკეტინგს რეპუტაციის შესაქმნელად.