ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Some analysts predict a decline in the use of traditional forms of direct mail in coming years, as marketers switch to newer digital forms, such as e-mail and mobile (cell phone) marketing.
ზოგიერთი ანალიტიკოსი ვარაუდობს, რომ პირდაპირი ფოსტის ტრადიციული ფორმების გამოყენება მომავალში კიდევ უფრო შემცირდება, ვინაიდან მარკეტოლოგები უფრო ახალ ციფრულ მეთოდებს იყენებენ, როგორიცაა მობილური ტელეფონები და ელექტრონული ფოსტა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Here, we look into several exciting new digital direct marketing technologies: mobile phone marketing, podcasts and vodcasts, and interactive TV (iTV).
აქ საქმე გვაქვს რამდენიმე ახალ, პირდაპირი მარკეტინგის ციფრულ ტექნოლოგიასთან: მარკეტინგი მობილური ტელეფონით, პოდკასტები და ვოდკასტები და ინტერაქტიური ტელევიზია.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Mobile Phone Marketing.
მარკეტინგი მობილური ტელეფონით.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Mobile phone marketing, podcasts and vodcasts, and iTV offer exciting direct marketing opportunities.
მობილური ტელეფონით მარკეტინგი, ვიდეოდა აუდიო მედიაფაილები და ინტერაქტიური ტელევიზია პირდაპირი მარკეტინგის ეფექტურად წარმოების საშუალებას იძლევა.