მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
In designing marketing plans, marketing management takes other company groups into account—groups such as top management, finance, research and development (R&D), purchasing, operations, and accounting.
მარკეტინგული გეგმის შედგენისას მარკეტინგის მენეჯერმა უნდა ითანამშრომლოს კომპანიაში არსებულ ისეთ ჯგუფებთან, როგორებიცაა: უმაღლესი მენეჯმენტი, ფინანსების, კვლევისა და განვითარების, შესყიდვების, წარმოებისა და ბუღალტერიის სამსახურები.