ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
A high-level executive might push a favorite idea despite poor marketing research findings.
მიუხედავად მარკეტინგული კვლევის არასახარბიელო შედეგებისა, მაღალი დონის აღმასრულებელს თავისუფლად შეუძლია ესა თუ ის იდეა მაინც განახორციელოს.