ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Instead, marketers must practice marketing by attraction—creating market offerings and messages that involve consumers rather than interrupt them.
პირიქით, მათ უნდა აწარმოონ „მოხიბვლითი“ მარკეტინგი — შექმნან ისეთი შეთავაზებები, რომლებიც მომხმარებლების ყურადღებას მიიპყრობს.