ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
In preparing marketing communications, the communicator’s first task is to identify the target audience and its characteristics.
მარკეტინგული კომუნიკაციის მომზადების ეტაპზე კომუნიკატორის უმთავრესი ამოცანაა სამიზნე აუდიტორიის დადგენა და მისი თვისებების განსაზღვრა.