ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Today, however, with the trend toward narrower targeting and the surge in digital technology, many companies are adopting direct marketing, either as a primary marketing approach, as in Amazon’s case, or as a supplement to other approaches.
თუმცა დღეს, როდესაც უკვე შეიმჩნევა ტენდენცია უფრო ფოკუსირებულად შერჩევისაკენ და ციფრული ტექნოლოგიები გავრცელდა, მრავალი კომპანია ანიჭებს უპირატესობას პირდაპირ მარკეტინგს, როგორც პირველად მარკეტინგულ მიდგომას, როგორც ეს ამაზონის შემთხვევაშია ან სხვა თანამედროვე მიდგომებს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
They can also conduct primary marketing research with customers, suppliers, and dealers.
მათ ასევე შეუძლიათ ჩაატარონ პირველადი მარკეტინგული კვლევა მომხმარებლებთან, მომწოდებლებთან და დილერებთან.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
The primary marketing objective is to achieve first-year U.S. sales of 500,000 units.
პირველადი მარკეტინგული მიზანია პირველ წელს გაიყიდოს 500 000 ცალი პროდუქტი.