ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
მთარგმნელი: გიორგი მელაძე
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: ეკონომიკა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2000
თარგმნის წელი: 2003
Identify the importance of the principal marketing functions-managing risk, gathering data, buying, transporting, selling, storing, financing, standardizing, and grading.
განსაზღვრეთ ძირითადი მარკეტინგული ფუნქციების – რისკის შემცირების, მონაცემების შეგროვების, შესყიდვის, ტრანსპორტირების, გაყიდვის, შენახვის, დაფინანსების, სტანდარტიზებისა და დახარისხების – მნიშვნელობა.