ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
Identify the importance of the principal marketing functions-managing risk, gathering data, buying, transporting, selling, storing, financing, standardizing, and grading.
განსაზღვრეთ ძირითადი მარკეტინგული ფუნქციების – რისკის შემცირების, მონაცემების შეგროვების, შესყიდვის, ტრანსპორტირების, გაყიდვის, შენახვის, დაფინანსების, სტანდარტიზებისა და დახარისხების – მნიშვნელობა.