ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
It begins with a careful review of the product and its benefits, the target market, and proposed marketing strategies.
ეს პროცესი იწყება პროდუქტისა და მისი სარგებლის, მიზნობრივი ბაზრისა და არსებული მარკეტინგული სტრატეგიების საგულდაგულო შესწავლით.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Brand name selection involves finding the best brand name based on a careful review of product benefits, the target market, and proposed marketing strategies.
ბრენდის სახელის შერჩევა გულისხმობს მისთვის საუკეთესო სახელის მოფიქრებას, რომელიც პროდუქტის სხვადასხვა სარგებლის, მიზნობრივი ბაზრისა და მარკეტინგული სტრატეგიების საგულდაგულო მიმოხილვას ეფუძნება.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
If the product passes both the concept test and the product test, the next step is test marketing, the stage at which the product and its proposed marketing program are introduced into realistic market settings.
თუ პროდუქტი გაივლის როგორც კონცეფციის ეტაპებს, ისე სავალდებულო ტესტს, ტარდება ტესტ-მარკეტინგი. ამ ეტაპზე პროდუქტი და მისი მარკეტინგული პროგრამა რეალურ საბაზრო პირობებშია შეთავაზებული.